Dexter - 1. Sezon 5. Bölüm

Love American Style
13512 izlenme 29 Eki ‘06 tarih 10 yorum

son yorumlar

Kalan Karakter: 300
Yorum yazmak için üye olmalısınız, Kayıt Ol veya Giriş Yap

bölüm hakkında ne dediler?

Dexter yorumları (10)

  • saganizm1997

    baya güzel

  • saganizm1997

    baya güzel

  • DarylDixon

    Dexterın babası john cena ya benzemiyomu la AW:D:AW

  • DarylDixon

    Dexterın babası john cena ya benzemiyomu la AW:D:AW

  • DJazz

    dexter hislerle dolu dünyada hissiz kalmış

  • DJazz

    dexter hislerle dolu dünyada hissiz kalmış

  • alibaba

    aşağısı ağır spoiler içerir benden söylemesi beyler o hastanede debrayla bakışan doktor dexter'ın öz abisi çıkacak sezon sonunda ve dexter onu da öldürecek. zaten anlamışsınızdır ama ben yine de söyleyeyim o doktor buz kamyonlu katilin ta kendisi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
  • alibaba

    aşağısı ağır spoiler içerir benden söylemesi beyler o hastanede debrayla bakışan doktor dexter'ın öz abisi çıkacak sezon sonunda ve dexter onu da öldürecek. zaten anlamışsınızdır ama ben yine de söyleyeyim o doktor buz kamyonlu katilin ta kendisi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
  • ugur35

    abi 25:15 deki smallville'den Davis Bloome ha Doomsday yani :D smallville bitti bitti diye üzülüyom unutmak istiyom ama heryerde hatırlıcak bişeyler çıkıyor şimdide bu AS:DAS abi arabanın bagajında biri vardı gördü dex'i galiba oha kim acaba o ayrıca dexter bu cesetleri gömüyomu nabıyo nereye atıyo onuda gösterseler daha güzel olurdu cevabını öğrendim sanırım ama mesajı silmicem yinede son sahnede denizdeyken "derinlerde ne anılar saklı"dedi sonardada bişiler vardı denizde oraya atıyo diyelim cesetleri ama sonarda 7 tane işaret vardı öldürdüklerinin kanını sakladığı yerde onlarca kan var yani başka biyer daha olmalı cesetleri attığı yada su ile kayboldu bazıları sürüklendi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
  • ugur35

    abi 25:15 deki smallville'den Davis Bloome ha Doomsday yani :D smallville bitti bitti diye üzülüyom unutmak istiyom ama heryerde hatırlıcak bişeyler çıkıyor şimdide bu AS:DAS abi arabanın bagajında biri vardı gördü dex'i galiba oha kim acaba o ayrıca dexter bu cesetleri gömüyomu nabıyo nereye atıyo onuda gösterseler daha güzel olurdu cevabını öğrendim sanırım ama mesajı silmicem yinede son sahnede denizdeyken "derinlerde ne anılar saklı"dedi sonardada bişiler vardı denizde oraya atıyo diyelim cesetleri ama sonarda 7 tane işaret vardı öldürdüklerinin kanını sakladığı yerde onlarca kan var yani başka biyer daha olmalı cesetleri attığı yada su ile kayboldu bazıları sürüklendi

    Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak için tıklayınız...
yabancı dizi izle
Gündüz
Gece
melbet giriş  melbet  güvenilir bahis firmaları  kaçak bahis  canlı casino